Krótkie kody Krótkie kody pozwalają łatwo włączać i wyłączać usługi, zmieniać ustawienia i sprawdzać aktualny stan Twojego konta w Plusie na kartę. Pamiętaj, że możesz zarządzać wszystkimi usługami bezpośrednio ze swojego telefonu za pomocą Plus Online dostępnego pod Krótkim Kodem *110#. Krótkie Kody w Plusie na kartę USŁUGA WŁĄCZENIE WYŁĄCZENIE STATUS Stan, ważność i doładowania konta Sprawdzenie stanu i ważności konta n/d n/d *100# Doładowanie konta *123*TELEKOD# n/d n/d Doładowanie konta innej osoby *123*TELEKOD*NR_TEL# n/d n/d Ważność i stan pakietów n/d n/d *121# Konfiguracja konta Jednorazowe zastrzeżenie numeru #31#NR_TEL n/d n/d Komunikaty w języku polskim *105*10# n/d n/d Komunikaty w języku angielskim *105*20# n/d n/d Usługi podstawowe Poczta głosowa *122*11# *122*00# *122# GPRS/MMS *101*11*02# *101*00*02# *101# Blokada informacji o czasie i koszcie rozmowy *101*11*06# *101*00*06# *101# Zadzwoń do mnie *139*NR_TEL# n/d n/d Video Call *101*11*03# *101*00*03# *101# Roaming Włączenie roamingu *101*11*01# *101*00*01# *101# Dzwonienie w roamingu *111*48NR_TEL# n/d n/d Zmiana taryf i ofert w Plusie na kartę Migracja na taryfę Plus na kartę z innych taryf oferty Simplus i oferty 36.6 *147*11# n/d *147# Internet w telefonie Pakiet Internet 25 MB *121*11*05# *121*00*05# *121# Pakiet Facebook 24h *121*11*40# *121*00*40# *121# Pakiet Facebook 7 dni *121*11*41# *121*00*41# *121# Pakiet Facebook 31 dni *121*11*42# *121*00*42# *121# Nowość! Pakiet internetowy 2 zł Non Stop *136*11*14# *136*00*14# *136# Pakiet internetowy 7 zł Non Stop *136*11*13# *136*00*13# *136# Pakiet internetowy 9 zł Non Stop *136*11*11# *136*00*11# *136# >Pakiet internetowy 15 zł Non Stop *136*11*12# *136*00*12# *136# Krótkie Kody w ofercie Plus na Kartę* USŁUGA WŁĄCZENIE WYŁĄCZENIE STATUS Rozmowy Nielimitowane rozmowy w Plusie *136*11*01# *136*00*01# *136# Wybrane numery w Plusie *104*11*48nr_tel# *104*00*48nr_tel# *104# SMS-y Nielimitowane SMS-y w Plusie *136*11*02# *136*00*02# *136# SMS-y do wszystkich sieci za 3gr *136*11*03# *136*00*03# *136# Internet w telefonie Internetowy 25 MB n/d *121*01*31# *121# *kody dotyczą tylko Klientów taryfy Plus na Kartę Krótkie Kody w ofercie Simplus* USŁUGA WŁĄCZENIE WYŁĄCZENIE STATUS Rozmowy Stała opłata za rozmowę dla stałych klientów *136*11*02# *136*00*02# *136# Stała opłata za rozmowę *136*11*01# *136*00*01# *136# Wybrane numery w Plusie *106*11*NR_TEL# *106*01*NR_TEL# *106*01# Wybrane numery w innych sieciach *106*12*NR_TEL# *106*02*NR_TEL# *106*02# SMS-y Pakiet 500 SMS-ów w Plusie *121*11*01# *121*00*01# *121# Pakiet 250 SMS-ów do wszystkich *121*11*02# *121*00*02# *121# *kody dotyczą tylko użytkowników taryfy Simplus Krótkie Kody w ofercie 36.6 USŁUGA WŁĄCZENIE WYŁĄCZENIE STATUS SMS-y Esy Nielimitesy *136*11*01# *136*00*01# *136# Inne usługi Chill Bill (sprawdzenie stanu pakietów) n/d n/d *121# Co dalej? Drukuj stronę Sprawdź gdzie kupić Zadzwoń pod numer 601 100 601 Rok ważności konta: Aktywuj promocję wpisując *136*11*04# i naciśnij NAZWA USŁUGI KOD USŁUGI OPŁATA Zasilenie konta *123*TELEKOD# bezpłatnie połączenie z numerem 5555 Sprawdzenie stanu konta i okresu ważności dla usług wychodzących *100# bezpłatnie Sprawdzenie aktywnych usług na koncie *101# bezpłatnie Sprawdzenie aktualnej taryfy *147# bezpłatnie Zmiana języka komunikatów Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski *105*10# bezpłatnie Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski *105*20# bezpłatnie Poczta głosowa Włączenie poczty głosowej *122*11# bezpłatnie Wyłączenie poczty głosowej *122*00# bezpłatnie Sprawdzenie statusu poczty głosowej *122# bezpłatnie Odebranie połączenia ze skrytki Poczty Głosowej własnego numeru telefonu w kraju - bezpłatnie Odebranie połączenia ze skrytki Poczty Głosowej własnego numeru telefonu w roamingu - stawka jak za połączenie w roamingu Minuta krajowego połączenia do skrytki Poczty Głosowej własnego numeru telefonu połączenie z numerem 2222 0,24 zł Minuta połączenia w roamingu do skrytki Poczty Głosowej własnego numeru telefonu *111*48601222222# opłata, jak za połączenie z roamingu do Polski Roaming Aktywacja roamingu *101*11*01# bezpłatnie Deaktywacja roamingu *101*00*01# bezpłatnie Inicjowanie połączeń w roamingu *111*nr_telefonu# (nr telefonu powinien zawierać prefiks kraju, do którego jest kierowane połączenie) stawka jak za połączenie w roamingu GPRS/MMS Aktywacja usługi *101*11*02# bezpłatnie Deaktywacja usługi *101*00*02# bezpłatnie Videorozmowa Aktywacja usługi *101*11*03# bezpłatnie Deaktywacja usługi *101*00*03# bezpłatnie Infoblokada - usługa blokowania powiadamiania SMS o koszcie i czasie połączeń Aktywacja usługi (włączenie blokady) *101*11*06# bezpłatnie Deaktywacja usługi (wyłączenie blokady) *101*00*06# bezpłatnie Sprawdzenie statusu usługi *101# bezpłatnie Połączenie z Działem Obsługi Klienta – jednorazowa opłata za połączenie z numerem 2601 1,97 zł Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP) - bezpłatnie Zastrzeżenie prezentacji numeru dzwoniącego (CLIR) - bezpłatnie SMS na e-mail (numer 119999) - wg stawki za krajową wiadomość SMS do sieci komórkowych Wymiana lub udostępnienie (w przypadku przeniesienia numeru od innego operatora do Simplus) karty SIM w razie uszkodzenia lub zablokowania - 12,30 zł Szczegółowy wykaz połączeń (obejmuje okres ostatnich 4 miesięcy poprzedzających datę zgłoszenia) - 30,75 zł Podstawowy wykaz wykonanych usług 6,15 zł Szczegółowy wykaz wykonanych usług 10,08 zł Zmiana numeru 61,50 zł Infocentrum Opłata za minutę połączenia z numerem Infocentrum - bezpłatnie Numer Ulgowy Opłata za minutę połączenia z Numerem Ulgowym - 0,24 zł Usługa Kto dzwonił? - bezpłatnie TELEKOD oznacza 16-cyfrowy numer z karty zasilającej. Opłata za usługi bezpłatne wliczona jest w opłatę za udostępnienie usługi Simplus. Poczta Głosowa udostępniana jest wszystkim abonentom w ciągu 48 godzin od momentu włączenia się do sieci. W przypadku, gdy abonent nie skorzysta ze skrytki Poczty Głosowej przez okres dłuższy niż 6 miesięcy (w szczególności, gdy nie odsłucha powitania dla nowych Abonentów lub nie odbierze żadnych połączeń ze skrytki ani nie wykona żadnego połączenia do skrytki), Poczta Głosowa będzie dezaktywowana, a ponadto zostanie wyłączony automatyczny przekaz połączeń do skrytki. Włączenie lub wyłączenie Poczty Głosowej następuje w ciągu 24 godzin. Opłata za odebranie połączenia ze skrytki Poczty Głosowej w roamingu naliczana jest jak za połączenie odebrane w roamingu. Połączenie do skrytki Poczty Głosowej w roamingu jest dostępne poprzez numer *111*48601222222# (opłata jak za połączenie do Polski). Usługi Roaming oraz GPRS/MMS są aktywne od momentu włączenia się do sieci. Aktywna usługa GPRS/MMS umożliwia korzystanie z pakietowej transmisji danych oraz wysyłanie wiadomości MMS. Połączenie z Działem Obsługi Klienta w roamingu jest dostępne poprzez numer *111*48601102601# (opłata jak za połączenie do Polski). Usługa Zastrzeżenia prezentacji numeru dzwoniącego (CLIR) aktywowana jest z menu telefonu. Po aktywacji usługi Infoblokada Abonent Simplusnie będzie otrzymywał wiadomości SMS z informacją o koszcie połączenia po zakończeniu każdego połączenia. Infocentrum. Połączenia z numerem Infocentrum są to połączenia z numerem w formacie 60580xxxx (x oznacza jedną cyfrę) z włączoną usługą Infocentrum należącym do sieci Plus. Numer Ulgowy. Połączenia z Numerem Ulgowym są to połączenia z numerem w formacie 60581xxxx (x oznacza jedną cyfrę) z włączoną usługą Numer Ulgowy należącym do sieci Plus. Usługa Kto Dzwonił? to usługa, w ramach której przekazywana jest Abonentowi informacja o nieodebranym połączeniu. Informacja o nieodebranym połączeniu wysyłana jest SMS-em w następujących sytuacjach: gdy Abonent miał wyłączony telefon, był poza zasięgiem sieci, prowadził inną rozmowę i nie miał aktywnej usługi Połączenia Oczekujące, dzwoniący połączył się z pocztą głosową Abonenta i nie pozostawił wiadomości. SMS zawiera numer telefonu oraz datę i godzinę nieodebranego połączenia. SMS nie zostanie wysłany, jeżeli system nie rozpozna numeru dzwoniącego (np. osoba dzwoniąca ma włączoną usługę CLIR – numer jest zastrzeżony). Za wyjątkiem usługi dodatkowej 'Zasilenie konta', wszystkie usługi dodatkowe są dostępne tylko w okresie ważności oraz przy dodatnim stanie salda. Z przyczyn niezależnych od Polkomtel Sp. z o.o. usługi wykonywane za pomocą kodów mogą nie być dostępne u niektórych operatorów w roamingu. 4. Usługa Zasilenie Konta Kwota Zasilenia 5zł – 9zł 10zł – 19zł 20zł-29zł 30zł – 49zł 50zł – 99zł 100 zł – 149 zł 150 zł Telekarta Plus 5zł 10zł 20zł 30zł 40 zł 50zł 60 zł 80 zł 100 zł + bonus 15 zł za doładowanie 150 zł + bonus 30 zł za doładowanie Okres ważności dla usług wychodzących 2 dni 7 dni 14 dni 30 dni 90 dni 180 dni 180 dni Okres ważności dla usług przychodzących 32 dni 37 dni 44 dni 60 dni 120 dni 210 dni 210 dni Przy zasileniu w kwocie 100 zł -149 zł udzielany jest bonus w wysokości 15% Przy zasileniu w kwocie 150 zł udzielany jest bonus w wysokości 30 zł Uwaga: Okres karencji dla Abonentów Simplus korzystających z taryfy Plus na Kartę upływa w 365 dniu od chwili zawieszenia konta z powodu zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących lub wyczerpania jego wartości. 5. Usługi o podwyższonej opłacie SMS Premium Zakresy numerów SMS Premium Opłata Zakresy numerów SMS Premium Opłata z VAT z VAT 8000 – 8099 80000 - 80999 bezpłatnie 7000 – 7099 70000 – 70999 0,62 zł 81000 – 81099 0,12 zł 7100 – 7199 71000 – 71999 1,23 zł 81500 – 81599 0,18 zł 7200 – 7299 72000 – 72999 2,46 zł 82000 – 82099 0,24 zł 7300 – 7399 73000 – 73999 3,69 zł 82500 – 82599 0,31 zł 7400 – 7499 74000 – 74999 4,92 zł 83000 – 83099 0,37 zł 7500 – 7599 75000 – 75999 6,15 zł 83500 – 83599 0,43 zł 7600 – 7699 76000 – 76999 7,38 zł 84000 – 84099 0,49 zł 7700 – 7799 77000 – 77999 8,61 zł 84500 – 84599 0,55 zł 7800 – 7899 78000 – 78999 9,84 zł 85000 – 85099 0,62 zł 7900 – 7999 79000 – 79999 11,07 zł 91000 – 91099 12,30 zł 91800 – 91899 22,14 zł 91100 – 91199 13,53 zł 91900 – 91999 23,37 zł 91200 – 91299 14,76 zł 92000 – 92099 24,60 zł 91300 – 91399 15,99 zł 92100 – 92199 25,83 zł 91400 – 91499 17,22 zł 92200 – 92299 27,06 zł 91500 – 91599 18,45 zł 92300 – 92399 28,29 zł 91600 – 91699 19,68 zł 92400 – 92499 29,52 zł 91700 – 91799 20,91 zł 92500 – 92599 30,75 zł MMS Premium Zakresy numerów MMS Premium Opłata Zakresy numerów MMS Premium Opłata z VAT z VAT 900000 – 900999 0,62 zł 901000 – 901999 1,23 zł 911000 – 911999 13,53 zł 902000 – 902999 2,46 zł 912000 – 912999 14,76 zł 903000 – 903999 3,69 zł 913000 – 913999 15,99 zł 904000 – 904999 4,92 zł 914000 – 914999 17,22 zł 905000 – 905999 6,15 zł 915000 – 915999 18,45 zł 906000 – 906999 7,38 zł 916000 – 916999 19,68 zł 907000 – 907999 8,61 zł 917000 – 917999 20,91 zł 908000 – 908999 9,84 zł 918000 – 918999 22,14 zł 909000 – 909999 11,07 zł 919000 – 919999 23,37 zł 910000 – 910999 12,30 zł 920000 – 920999 24,60 zł Dostęp do serwisów rozrywkowych i informacyjnych z VAT z VAT 605 70 5xxx 2,30 zł *73y 3,69 zł 605 70 6xxx 2,46 zł *74y 4,92 zł 605 70 7xxx 2,58 zł *75y 6,15 zł 605 70 8xxx 4,25 zł *76y 7,38 zł 605 70 9xxx 4,92 zł *77y 8,61 zł *70y 0,62 zł *78y 9,84 zł *71y 1,23 zł *79y 11,07 zł *72y 2,46 zł x – dowolna cyfra z zakresu 0-9 y – dowolny ciąg cyfr z zakresu 0-9 Od 605 70 5xxx do 605 70 9xxx – naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 30 sekund.Od *70y do *74y – naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 60 sekund.Od *75y do *79y – naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 30 sekund. Usługa Zwrotny SMS, MMS WAP Push Premium* Zakresy numerów Opłata za wiadomość dostarczoną w ramach usługi Zakresy numerów Opłata za wiadomość dostarczoną w ramach usługi z VAT z VAT 50100 - 50199 0,01 zł 60500 - 60599 6,15 zł 50200 - 50299 0,02 zł 60600 - 60699 7,38 zł 50300 - 50399 0,04 zł 60700 - 60799 8,61 zł 50400 - 50499 0,05 zł 60800 - 60899 9,84 zł 50500 - 50599 0,06 zł 60900 - 60999 11,07 zł 50600 - 50699 0,07 zł 61000 - 61099 12,30 zł 50700 - 50799 0,09 zł 61100 - 61199 13,53 zł 50800 - 50899 0,10 zł 61200 - 61299 14,76 zł 50900 - 50999 0,11 zł 61300 - 61399 15,99 zł 51000 - 51099 0,12 zł 61400 - 61499 17,22 zł 52000 - 52099 0,24 zł 61500 - 61599 18,45 zł 53000 - 53099 0,37 zł 61600 - 61699 19,68 zł 54000 - 54099 0,49 zł 61700 - 61799 20,91 zł 55000 - 55099 0,62 zł 61800 - 61899 22,14 zł 56000 - 56099 0,74 zł 61900 - 61999 23,37 zł 57000 - 57099 0,86 zł 62000 - 62099 24,60 zł 58000 - 58099 0,99 zł 62100 - 62199 25,83 zł 59000 - 59099 1,11 zł 62200 - 62299 27,06 zł 60100 - 60199 1,23 zł 62300 - 62399 28,29 zł 60200 - 60299 2,46 zł 62400 - 62499 29,52 zł 60300 - 60399 3,69 zł 62500 - 62599 30,75 zł 60400 - 60499 4,92 zł *wysłanie wiadomości na numer z zakresu Zwrotny SMS, MMS WAP Push Premium jest bezpłatne. Opłata pobierana w ramach usług o podwyższonej opłacie dotyczy wyłącznie usług dostępnych w ramach podanego w cenniku zakresu numerów. Podane opłaty obowiązują przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Udostępnianie poszczególnych numerów o podwyższonej opłacie będzie ogłaszane w materiałach informacyjnych Polkomtel Sp. z o.o., na stronie internetowej www.plus.pl lub w materiałach informacyjnych publikowanych przez dostawców usług o podwyższonej opłacie. 5. Informacje ogólne Krajowe połączenia głosowe oraz wiadomości SMS i MMS. Zapisy dotyczące stawek podstawowych za krajowe połączenia głosowe oraz wiadomości SMS i MMS cennikiem taryfy Plus na Kartę za minutę połączenia do abonentów lub użytkowników dostawców świadczących usługi telekomunikacyjne z wykorzystaniem sieci Polkomtel Sp. z o.o., Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Sp. z o.o., Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A. oraz CenterNet S.A. nie stanowią zapewnienia stosowania tych stawek do abonentów lub użytkowników dostawców świadczących usługi telekomunikacyjne z wykorzystaniem tych sieci, którzy rozpoczną działalność w przyszłości. Pozycja w cenniku taryfy Plus na Kartę dotycząca połączeń do abonentów lub użytkowników niewymienionych wyżej operatorów infrastrukturalnych oraz do abonentów lub użytkowników dostawców świadczących usługi telekomunikacyjne z wykorzystaniem sieci tych operatorów dotyczy również połączeń do abonentów lub użytkowników podmiotów, które rozpoczną prowadzenie działalności jako operatorzy infrastrukturalni w przyszłości oraz dostawców, którzy rozpoczną świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem sieci tych operatorów w przyszłości. Operator infrastrukturalny to przedsiębiorca telekomunikacyjny posiadający własną publiczną ruchomą sieć telefoniczną, z którym Polkomtel Sp. z o.o. ma zawartą umowę o połączenie sieci telekomunikacyjnych lub w stosunku do którego wydana została decyzja Prezesa UKE zastępująca tę umowę. Do operatorów infrastrukturalnych zalicza się m.in. Aero2 Sp. z o.o., Mobyland Sp. z o.o. i Sferia S.A., po połączeniu ruchomej sieci telekomunikacyjnej tego operatora z siecią Polkomtel Sp. z o.o.  Zasilenia konta można dokonać przy pomocy Telekart Plus lub w inny sposób określony przez Polkomtel Sp. z o.o.  Procedura zasilenia konta polega na przekazaniu TELEKODU w sposób określony przez Polkomtel Sp. z o.o. w materiałach informacyjnych. Zalecane jest zasilanie konta przed jego wyczerpaniem lub upływem okresu ważności.  Polkomtel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo czasowego blokowania połączeń z wybranymi krajami lub terytoriami. Połączenia z numerami alarmowymi na terenie Polski są bezpłatne. Zakres numerów alarmowych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Aktualny wykaz numerów alarmowych znajduje się na stronie www.plus.pl.  Wiadomość SMS - wysyłana z telefonu GSM, zawierająca nie więcej niż 160 znaków alfanumerycznych kodowanych na 7 bitach lub nie więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, zgodnie z normami ETSI GSM. W przypadku jednorazowego przesłania wiadomości zawierającej więcej niż 160 znaków alfanumerycznych lub więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, tekst lub dane dzielone są na odpowiednią liczbę wiadomości SMS, z których każda obciąża konto Abonenta Simplus zgodnie z taryfą Plus na Kartę. W przypadku przesłania wiadomości zawierającej polskie znaki (np. ą, ę, ł) przy wykorzystaniu aparatu telefonicznego kodującego polskie znaki (tryb UNICODE), długość wiadomości wynosi maksymalnie 70 znaków alfanumerycznych.  Opłaty za połączenia z numerami usługowymi, zaczynającymi się od 19 (np. TAXI), naliczane są zgodnie z opłatą za minutę połączenia do abonentów krajowych sieci stacjonarnych. W niektórych przypadkach przy połączeniu z numerami usługowymi (w szczególności zaczynającymi się od 19 lub 118) opłata za połączenia może być inna, o czym Abonent zostanie poinformowany specjalną zapowiedzią słowną. Rozłączenie się Abonenta w trakcie odsłuchiwania zapowiedzi słownej (tj. przed uzyskaniem połączenia) spowoduje, że opłata za połączenie z wybranym numerem usługowym nie zostanie naliczona.  Opłata za wykonane usługi jest zaokrąglana do pełnego grosza w górę.  Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podatek VAT za usługi telekomunikacyjne wynosi 23%. Opłaty za usługi wskazane w cenniku taryfy Plus na Kartę jako bezpłatne (za wyjątkiem połączeń z numerami alarmowym na terenie Polski) są uiszczane w ramach opłaty za zasilenie konta.